Heb je een vraag over je reservering? Hier vind je de veelgestelde vragen hierover en de antwoorden.
Zodra wij jouw reservering hebben opgezocht, ontvangt je van ons bericht en zetten wij het 3 weken voor jou apart. Als het lastig is om binnen deze 3 weken langs te komen om het werk op te halen, kan je contact met ons opnemen via info@kunstuitleenutrecht.nl.
Geen probleem! Wij zouden het fijn vinden als je het ons telefonisch of per mail kunt laten weten, zodat wij de reservering door kunnen schuiven naar de eventuele volgende klant die het werk geserveerd heeft, of het werk weer op zaal kunnen hangen.
Dit betekent dat het werk door twee verschillende leners is gereserveerd en dat u de derde lener in de rij bent, als u het nu reserveert. Dit kan betekenen dat de twee leners voor u het allebei een jaar lenen en dat het dan nog een poos kan duren voordat het voor u beschikbaar komt. Het kan echter ook dat de leners voor u van hun reservering afzien, hun reservering niet op tijd komen ophalen, of het werk binnen een jaar weer terugbrengen. In dat geval zal het werk eerder voor u beschikbaar komen.
Helaas kunt u niet vooruit reserveren. Wanneer u een beschikbaar werk reserveert, wordt het zo snel mogelijk voor u klaargezet en blijft het 3 weken voor u staan in onze reserveringsruimte. Als u het werk pas over een half jaar wilt lenen, kunt u het beste t.z.t. op onze website kijken of het werk nog steeds beschikbaar is en het dan reserveren.
Helaas is het (nog) niet mogelijk uw reserveringen online in te zien. U kunt ons bellen of mailen, dan kijken wij het graag voor u na.
Het kan even duren (maximaal 3 weken, meestal korter) voordat we uw reservering hebben klaargezet want het moet nog gezocht worden. Dit geldt ook voor kunstwerken waar “beschikbaar” bij staat. U krijgt zo snel mogelijk bericht van ons.
Via de digitale catalogus kun je de kunstwerken uit onze collectie bekijken. Je kunt maximaal 2 kunstwerken per abonnement reserveren. Beschikbare werken kunt u direct reserveren. Reserveren is gratis.